poniedziałek, 23 listopada 2009

Cmentarzysko Zapomnianych Książek.

Dzięki czujności Czereśni z Forum Nowej Fantastyki dowiedziałam się o tej warszawskiej inicjatywie. Od 30 listopada do 23 grudnia działać będzie Cmentarzysko Zapomnianych Książek (budynek Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego na poziomie -1) - inicjatywa warszawskich antykwariuszy, którzy chcą uratować stare książki przed wyrzuceniem na śmietnik. Żadna z książek nie ma ceny - nasza rola polega na tym, żeby je ocalić. Płacimy jedynie za wejście na teren Cmentarzyska:
- 30 zł - bilet normalny
- 25 zł - bilet ulgowy (studencki, emerycki lub gdy przyniesiesz i zostawisz przynajmniej 10 książek)
- 50 zł - bilet do krypty nowości (tylko w soboty)
- 5 zł - bilet dla Twojego znajomego, rodziny, przyjaciela - jeśli wybieracie do jednej torby
Bardzo żałuję, że tak daleko mam do stolicy, bo gdyby dotyczyło to mojego miasta, nie wahałabym się ani chwili!
Więcej informacji na stronie wiadomości tvn .
Pomóżcie uratować kilka książek!

2 komentarze:

  1. ooo fajny pomysł :)

    Chociaż z drugiej strony ja mam inny problem - mam książki, których _muszę_ się pozbyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A z Twojej listy nic nie ubywa?
    Znam problem, tylko, że mimo stert książek na podłodze/schodach, podwójnych rzędów na regałach - nadal kupujemy nowe :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...